Alla hjärtans dag

Första arbetsdagen avklarad för den här veckan. Bara fyra kvar nu.
Hämtade ut ett paket hos bussgods idag, ett paket jag väntat länge 
på. Det var ett par böcker om flugbindning samt ett gäng flugor. Nu 
har jag flugor så jag klarar mig ett bra tag framöver, men det är ju 
inte det som är grejen. Jag kommer fortsätta binda flugor och säkert 
så blir det att man köper några också. 


 
Flugor...


...och fler flugor

 

Men jag undrar hur gammal han är, han som jobbar på bussgods i här
i stan. Han verkade väldigt gammal och han hade en väldig oordning på
sina paket. Han lär i alla fall har passerat 65 år, så jag förmodar att han
jobbar där mer för att han vill än för att han är duktig.
Jag menar inget illa, han var mycket trevlig och snäll och jag är glad att
vi hittade mitt paket. Skriver vi, men om sanningen ska fram så var det
jag som hittade mitt paket.

Alla hjärtans dag är det ju också. Jag blev bjuden ut på resturang av min
älskade sambo, det ska bli mycket trevligt och mysigt. Det ser jag verkligen
fram emot.





Kommentarer
Postat av: mamsen

vilken gullig sambo du har, men det var ju inget nytt.......kram på er

2011-02-14 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0