Nöjd med dagen, men trött

Ikväll blir det till att lägga sig skapligt. Morgondagen blir så mycket
bättre då. Efter 12½ år med skiftarbete och nu ca ½ år med dagtids-
jobb känner jag att kroppen börjar få lite rutiner. Jag fungerar bättre
såhär. Jag somnar ganska fort på kvällarna, och är inte toktrött när
klockan ringer på morgonen. Gumman tycker att jag har förändrats
som natt och dag. Att jag är mycket gladare nu. Jag är nog villig att
förstå och hålla med. Nu ska vi lägga oss och titta på den här rullen.



En thriller som verkar jättebra och den kan var väldigt bra också, men
jag är beredd på att den inte alls är bra också.
Vill samtidigt se "Veckans brott" på svt ikväll med Leif GW Persson
som är lite av en idol.



Skönare snubbe får man leta efter, sedan vet han en hel del skit också.
Mycket intressant med Kriminologi, fråga mig inte varför.
Och nej, jag är inte kriminell! Men det har alltid intresserat mig.

Och kallt har det blivit också. Och mer snö. Är vi på väg mot en ny istid
eller vad är det frågan om... Näe, man skulle göra som björnen, gå i idé.






Kommentarer
Postat av: Jenny

GW är en cool snubbe, gillar honom också skarpt. Hade varit häftigt att syssla med kriminologi...man kanske skulle sadla om sig.



Han var iallfall riktigt bra i kvällens avsnitt av veckans brott.



Ha det bra.

2011-02-22 @ 22:19:23
URL: http://gummitett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0