Vaknade och så var den dagen förstörd

Nej, så illa var det inte. Men när jag vaknade kände jag värken
i huvudet komma smygande. 30 minuter senare var den näst
intill outhärdig. Men med lite kaffesörplande så var den snart
borta igen. Såååå skönt. Värken gjorde ett nytt försök senare
på dagen, lyckades ganska bra med att värka. Men nu mår jag
ganska bra igen. Märkligt att den alltid ska komma när man är
ledig.
Det är för lite meditation=flugfiske.




Ikväll blir det resturang med gumman, det ska bli riktigt gott och
mysigt.  Men nu ska jag gå och binda en fluga som jag tänkt ganska
länge på att göra. En streamer som jag tror skulle vara riktigt bra sen
när isen väl ger vika för våren. Lägger ut bild senare på resultatet.






Kommentarer
Postat av: Anders

Sånt kommer alltid när man har tid att känna efter.

2011-02-19 @ 16:22:44
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: mamsen

ha en riktigt mysig kväll med gumman på restaurang......kram

2011-02-19 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0