En sprojlans ny vecka

Äntligen måndag och jobbardag. Skönt att slippa sova tills man vaknar.
Verkligen.. jätteskönt...

Det händer ibland att jag tittar in på Tradera och det händer även ibland
att jag budar på saker. Skulle inte kalla det ett beroende, men jag vill
ändå höja ett varningens finger. Det ÄR beroendeframkallande.
Hur som haver så damp det idag ner en gåva i brevlådan och ja, det var
ifrån Tradera. Men titta på dem:


Ett gäng fina Muddler. Är de inte vackra?

Ibland gör man riktiga fynd där och ibland betalar man åt helsike för
mycket för något man egentligen inte alls MÅSTE ha. Men det sägs att
människan är samlare av naturen, så nog om det.

Här är ett annat fynd:


Kortlek med flugfiskemotiv.

Och den var jag tvungen att köpa, eftersom jag inte hade någon kortlek
med flugfiskemotiv.



Kommentarer
Postat av: Sussie Bergkvist

OJ!! Vilken jättefin blogg du har! Och vad duktig du är, både på att skriva, ta fina bilder, designa bloggen och göra flugor - och fiska förstås :o) Jag är djupt imponerad.

Kul att ha ytterligare en blogg att följa, har länkat till din från min, hoppas det är ok.

Kram kram, storasyster

2011-01-11 @ 22:16:56
URL: http://bergkvistarn.blogspot.com
Postat av: mamsen

hej hej nu tittar lilla mamma in här också......jättefin blogg du fixat.....ha det gott,kram

2011-01-12 @ 06:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0