En vacker dag

Det ska bli skönt med lite ledigt igen.
Fast det är sjukt vad fort tiden går. Jag vet att jag sagt det förut
men jag blir så chockad själv varje gång jag tänker på det. Igår
hade jag häcken full så jag hann inte ens göra ett lite inlägg här.
Och inte har jag hunnit att binda några mikroskopiska små flugor.
Kan hända att man får sitta och binda några flugor i helgen.
Det känns som att alla andra har hur mycket tid som helst. Andra
kan umgås med vänner, dricka kaffe, fara runt på diverse utflykter
osv. var får alla andra tiden ifrån? Men en sak har jag i alla fall
lärt mig. Att skjuta upp saker är ingen bra idé om man vill få tid
över. Gör det på en gång så kanske du får lite ledig tid när allt
är gjort. Har man tur så blir man 150 år gammal också.
Näe, man skulle vara ekonomiskt oberoende. Eller oekonomiskt
beroende som en kollega sa (inte Håkan).
Det är nu man ska ta tag i alla måsten så att man är ledig när
fiskesäsongen börjar. Hur många gånger har man inte tänkt så?
Näe, usch vad jag gnäller. Men så bor jag ju i gnällbältet också.
Mitt nyårslöfte var att bli en bättre människa. En glad, positiv och
tacksam kille. Mmm, det är aldrig försent. En vacker dag...



En glad och positiv wannabe...







Kommentarer
Postat av: mamsen

snygg bild......åh nu längtar jag till sommaren...=)

2011-02-03 @ 21:42:30
Postat av: Sussie

Hahahaha huuur har du korven i korvbrödet???

Som sagt, det är aldrig försent, och en sak har jag nästan förstått, är i alla fall på god väg att förstå - att tid, det måste man ta sig!

Kram brorsan

2011-02-03 @ 21:47:02
Postat av: Jenny

Jag tycker inte du behöver bli en bättre människa, gillar dig som du är, det borde du också göra. :o)

2011-02-03 @ 22:09:50
URL: http://gummitett.blogg.se/
Postat av: Julia

fin bild .. ;)

2011-02-05 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0