Mycket vill ha mer

Äntligen helg igen. Skönt att få vila upp sig lite efter en hård
arbetsvecka. För vi sliter verkligen hårt på mitt jobb, inte.
Kom häromdagen på att jag skulle vilja fiska i Nyköpingsån
och att jag då skulle vilja ha ett tvåhandsspö. Och gå en kast-
kurs i tvåhandsspö. Så idag har jag tittat på lite tvåhandsspön
mest för att se lite priser och så. Och de kan ta betalt för
utrymmet för den extrahanden också. Herregud vad allt kostar
pengar. Det står ju inte direkt Ingvar Kamprad på mitt körkort.
Så jag bestämde mig för att det får vänta, men man kan ju alltid
titta och fundera på vilket spö man skulle vilja köpa om man
skulle få en slant över någon dag. Det är alltid bra att vara för-
beredd. Och jag är väl förberedd på många saker. Man vill ju
inte stå där med rumpan bar den dagen man får något över på
lönen. Hittade även en dvd som jag skulle vilja ha, eller det är
faktiskt två dvd´n som jag skulle vilja ha.




Våtfluga med Johan Klingberg




Drömån - Mitt myggfiskeparadis




Har hört att Drömån inte är så himla bra, men att miljön i filmen ska
vara grymt fin. Och det räcker för mig. Någon som vill bli av med
någon av dessa? Lämna en kommentar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0