Dagens filmtips

Ja, det får bli en gammal film. En film som jag helt hade missat.
Trots att en så stor hollywoodstjärna som Brad Pitt var med i den.
Filmen heter "Där floden flyter fram" och kom ut 1992.





Det är helt klart en sevärd film, även för er som inte fiskar. För oss
som fiskar så hade man gärna sett mer fiske i filmen, men för att vara
en drama så är det väldigt mycket flugfiske i handlingen. Otroligt vackra
bilder. Nästan så att gumman här hemma blev lite sugen på att börja
flugfiska. Rekommenderas starkt! Här får ni trailern.



Idag hade jag tänkt städa upp lite i min flugbindarvrå, men så blev det
inte. Blev lite annat, som det så ofta blir. Får se om jag kan ta tag i det
imorgon. Så mycket roligare att binda när det är ordning och reda bland
allt material. Jag gillar ordning och reda, även om det inte syns här hemma.
Och det ni ser på bilden är bara en bråkdel av röran. Man kan ju inte
visa allt. =)





Varför är blogg.se trögt som sirap på kvällarna? Eller är det jag som är otålig
när jag börjar bli trött? Jaja, får försöka blogga tidigare på dagarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0