Fiske anytime!

Ibland har jag lite svårt att somna. Då är det tur att datorn står i sovrummet,
och med en skapligt stor bildskärm funkar det väldigt bra att titta på webtv.
Har unnat mig tv4's "anytime" en månad för att få lite fler program att titta på.
Igår såg jag ett, eller rättare sagt två avsnitt av programmet "Fiske" med
William Moberg-Faulds och Peter Sjödin.
De var uppe i Funäsdalen och fiskade Öring.
Luften var full med mygg, knott och Ephemera danica...


Vilken vacker insekt det är, Danican. (bild från wikimedia.org)

Skulle kunna tänka mig att åka till Funäsdalen. =)
Tycker för övrigt att William är en mycket bra programledare.
Lugn, trevlig, jordnära och inte så "hysterisk" som många kan vara.


William och Peter (bild från tv4.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0