Många bollar i luften...

...men än sålänge har ingen boll fallit i backen. Vi hade lovat
dottern att fixa till hennes rum innan februari var slut. Och idag
är det sista februari och tyvärr är hennes rum inte klart. Skäms
på mig! Det ser faktiskt värre ut än någonsin. Men igår stressade
vi ner till IKEA i Linköping och handlade de möbler som hon skulle
ha i alla fall. Vi fick åka i två bilar, eftersom vi numera har två
pyttesmå bilar. Jag fick in ett skrivbord, en byrå, en bokhylla som 
är 190cm hög + lite smått i min Audi A3. Barnen fick åka med 
gumman hem då det var ganska fullt i min bil. 
Men jag tror att dottern är lite nöjd ändå. Nu är det bara en hel del
städning kvar och att åka iväg med det gamla till soptippen. Samtidigt
håller vi på och målar om i köket. Och sedan har man ju alla andra
småprojekt man har skaffat sig. Men men, snart blir lugnare och
fint här hemma. Hade tänkt att jag skulle få sitta i lugnan ro och binda
lite flugor, läsa lite böcker som jag har inhandlat, rengöra och fetta
in fluglinor, leta efter en skaplig kamera att köpa. Finns hur mycket
som helst man vill göra, men jag får spara det tills de viktigaste
projekten är klara.
Vanlig vardagsstress antar jag, men även en liten ursäkt för att
bloggen inte uppdateras dagligen.







Kommentarer
Postat av: mamsen

ja mer tid sulle man vilja ha.....det känns som att man bara jobbar och sover =(

2011-03-02 @ 05:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0