På andra sidan...

...jorden är det sommar nu. Lyllo de som bor där. Inte bara för
att det är sommar utan för att det är så otroligt fint där också.
Hittade ett klipp på tuben som jag drömde mig bort med.


Ta er tid och titta på detta korta klipp.

Men jag vet att det är otroligt fint i detta nordliga land också.
Fast just nu är man lite trött och less på vintern. Snart borde det
väl ändå vara dags att släppa fram lite vår? Inte så många
dagar kvar nu på februari och mars är faktiskt en vårmånad.
Synd bara att man måste jobba också.
Idag var jag visserligen ledig från jobbet. Tog bilen upp till
Stockholm för att trängas bland alla andra bilister. Det är faktiskt
helt sjukt vad lite olyckor det ändå är, med tanke på hastigheter
och antal bilar. Alltid lika skönt att komma hem efter att ha suttit
i stockholmstrafiken. Det är i alla fall lite mindre bilar härnere.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Må så vara att det är sommar på andra sidan jorden men medan vi med stormsteg går mot vår och sommar så har de sin vinter framför sig. Snart kan du plocka fram ditt spö och fiska lite. :o)

2011-02-17 @ 20:28:09
URL: http://gummitett.blogg.se/
Postat av: Sussie

Vilken underbar natur! Och jag har hört att det inte finns några ormar på Nya Zeeland heller... Bara en så´n sak :o)

Trevlig helg!

Kram, kram

2011-02-17 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0