Projekt nya inneboende

Denna vecka har jag spenderat en hel del tid på att förverkliga barnens
stora önskan, att köpa varsin kanin. Så idag var den stora dag här.
Vi åkte direkt efter skola och jobb till Katrineholm och hämtade dessa
två hårbollar. =)




Jag måste erkänna att de är riktigt söta. Och det är väldigt skönt att
projektet är slutfört för min del. Nu är det upp till tjejerna att ta hand
om dem. Att se till att de har det bra, mår bra och trivs i deras nya hem.
Själv kanske jag kan få lite kaninhår att göra en snygg fluga av (skämt).
Är rejält trött ikväll så jag ska försöka komma i säng snart.
Har börjat bli väldigt trött i ögonen efter mörkerkörning!? Vet inte om det 
har med åldern, årstiden eller dåliga lysen på bilen att göra, men jag 
gissar på det sistnämnda. Nu ska jag gotta mig med lite vanlijte, varva 
ner och känna mig ganska nöjd ändå med dagen.
Roligt att se barnen glada. 






Kommentarer
Postat av: mamsen

gud vad söta......

2011-02-16 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0