En trevlig torsdag

Inte jättetrevligt att vara ute idag, då det blåser halv storm ute.
Men inget ont som inte har något gott med sig. Isarna på sjöarna
krymper och får snart erkänna sig besegrade för den här gången.
Men annars har jag haft en relativt bra dag på jobbet. Inget
speciellt som hänt, men ibland räcker det gott. Lugnt och fint.

Vårtecken ploppar upp lite här och där nu, vilket är grymt skönt
att bevittna. I förrgår kom den här lilla krabaten och störde mig
mitt i disken.



Nu ska jag fortsätta att ha en trevlig torsdag och jag önskar er alla
andra detsamma. Måste hitta på något att äta, ett vardagligt dilemma
i det här huset. Matlistor är underskattade...






Kommentarer
Postat av: mamsen

älskar vårtecken.....

men visst har väl snön försvunnit fort ändå,tänkte att den ligger väl kvar till midsommar...men hux flux är en borta,härligt.....skönt att höra att du haft en bra dag...kram

2011-04-07 @ 19:49:55
Postat av: Sussie

Skönt att höra att du haft en bra dag. Hoppas ni får en trevlig helg nu också, freeeedag i morr´n you know :o)

Kram från storasyster

2011-04-07 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0