Ulf Lundell sjuk

Läste rubrikerna på kvällstidningarna igår kväll.
Något om Ulf Lundell och sjukdom. Tänkte som
säkert många andra gjorde: "näe, Uffe... vad har han
åkt på för sjukdom!?"
Någon frågade på jobbet också: "vad är det för sjukdom?"
Satt alldeles nyss och läste på Aftonbladet där de skriver
följande:
"Hur är det med dig Ulf, alla undrar ju?
– Ni får undra hur mycket ni vill, säger han.
Men?
– Jag är utarbetad och jag är på väg till läkare nu."

Han är utarbetad!?
Herregud, tur att man inte är kändis tänker jag.
Inte roligt att vara utarbetad och krya på dig Ulf.



Kommentarer
Postat av: Jenny Bergkvist

Här trillade jag in och måste passa på att kommentera lite. Jättesnygg blogg du skaffat dig och du skriver otroligt bra, jag blir nästan helt biten av flugfiske själv. Ha det bra och jag ser fram emot att läsa mer på din blogg.



PS: Stackar Lundell, inte alltid lätt att vara kändis. ;o)

2011-01-14 @ 01:08:10
Postat av: Hundratretton

Jag läste oxå den där sk intervjun....och det bidde som ett jahaja, som folk känner sig som mest.

2011-01-19 @ 11:46:18
URL: http://hundratrettonhundratretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0